تماس با ما

ارسال درخواست

    سوالات متداول

    درصورتی که پاسخ خود را پیدا نکردید با ما تماس بگیرید

    نحوه هماهنگی برای سفارش تعمیرات چگونه است؟

    همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام مجموعه پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

    نحوه هماهنگی برای سفارش فروش چگونه است؟

    همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام مجموعه پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

    نحوه ارسال دستگاه برای تعمیر چگونه است؟

    پس از هماهنگی می توانید بسته را از طریق تیپاکس ، پست یا باربری به نشانی موجود در سایت ارسال نمایید. هزینه ارسال و دریافت دستگاه به عهده مشتری می باشد.

    در صورت ارسال دستگاه برای تعمیر ، ادامه روند چگونه می باشد؟

    در سریعترین زمان ممکن هزینه و زمان تعمیر دستگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت تمایل مشتری تعمیرات انجام می گیرد.

    فرآیند و مدت زمان ارسال سفارش خرید به چه صورت است؟

    در صورت موجود بودن سفارش ، پس از واریز مبلغ توسط مشتری در سربع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.
    در صورت عدم موجودی و نیاز به سفارش خارجی ، استعلام قیمت گرفته و به مشتری اعلام خواهد شد و در صورت موافقت مشتری ، ۵۰ درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت جهت ثبت سفارش و مابقی مبلغ هنگام ارسال دریافت می شود.

    چه زمانی طول می کشد تا سفارش خارجی موجود شود؟

    ۱۵ تا ۲۰ روز کاری