تماس با ما

الکترونیک صنعت آرش
قزوین تاکستان خیابان ۲۲ بهمن شمالی جنب میدان فردوسی

ارسال درخواست

    سوالات متداول

    درصورتی که پاسخ خود را پیدا نکردید با ما تماس بگیرید

    نحوه هماهنگی برای سفارش تعمیرات چگونه است؟

    همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ می توانید از طریق واتساپ تعمیرات پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

    نحوه هماهنگی برای سفارش فروش چگونه است؟

    همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ می توانید از طریق واتساپ فروش پیام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده می شود.

    نحوه ارسال دستگاه برای تعمیر چگونه است؟

    تفاوتی ندارد بسته به وزن و حجم دستگاه می توانید به طریق تیپاکس ، پست یا باربری به نشانی موجود در سایت ارسال نمایید و هزینه ارسال و دریافت دستگاه به عهده مشتری می باشد.

    در صورت ارسال دستگاه برای تعمیر ، ادامه روند چگونه می باشد؟

    در سریعترین زمان ممکن هزینه و زمان تعمیر دستگاه به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت تمایل مشتری تعمیرات انجام می گیرد.

    روند و زمان ارسال سفارش خرید به چه صورت است؟

    ۱. موجود باشد که پس از واریز مبلغ توسط مشتری در اسرع وقت ارسال خواهد شد.


    ۲. موجود نباشد و نیاز به سفارش خارجی داشته باشد که پس از استعلام قیمت و موافقت مشتری با قیمت اعلام شده ، ۵۰ درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت جهت ثبت سفارش دریافت می شود.